-->

Saturday 5 May 2012

Text With Crush

see tittle kat atas tue . kayy serious ta sangka . story dea mcm niy . Hari tue sha ada jemput dea datang kenduri kahwin kakak saudara sha . Then sha try call dea . Ingat kan dea ta angkat rupa-2 nya dea angkat mmg ta sangka gilaa . Terlampau excited call dea sampai menggigil-2 call dea sampai na terjatuh pun ada . Al maklum lha lepas clash dua-2 lost contact sebab gaduh . Then dapat text dgn dia mmg happy gila lha kan tak sangka sesangat kann . Lepas call dea , dea terus text tanya alamat tempat tue . Then kitaorg tanya khaar bagai . Happy mmg ta terkata lha kann . Mana tak nya 2 bulan lost contact dengan dea . Then masanya telah tiba . Hari kenduri . Me and Imah punya excited tunggu dea datang . Then sha pun call dea . Tanya dea samada dea datang kea tak . Then , dea kata dea tak datang . Mmg sedih gila lha kann . Btw , Amer thanks sebab sudi angkat phone call aku and text aku . Aku happy gila :'D
Tapi sayang kau tak datang kenduri tue . Aku baru ingat na lepas kan rindu aku kat kau . Imah pun rindu kau juga tauu . kayy sampai sini jea sha boleh cerita . Assalamualaikum :')
Cakap-cakap budak comel :)

No comments:

Post a Comment